Merhaba bende yaptırmak için şehir hastanesine gittim ama orası yapmıyormuş yapan biyerin numarasını verdi oda özel hastane yönlendirirse 19 şehir hastanesi olunca 11 bine düşeriz dedi özel hastanede ultrasyonda bakıldı ense kalınlığı herşey normal dedi ama kanda değerlerim yüksek çıktı ve bir haftadır kendimde değilim çok üzülüyorum yaptırsamda testi sonuç ne olacak hertürlü benim bebeğim ve dünyaya rabbimden bi sıkıntı çıkmazsa gelecek ama moralmen çok zor bir süreç ve ikili testi yaptırdığıma pişman oldum yaş 30 dan sonra kandaki değer biraz riskli çıkabilir denildi ama şuan çok kaygılıyım ve stresliyim 😭