Bende 19 a girdim 2. Gebelik karnım 6 aylık gibi hareketleri daha hissetmedim ama kasılma toplanma gibi baskıyı sadece kasıklarımda hissediyorum normal mi kocaman karnım var ve bebek sadece kasıkta gibi çok mu aşşağıda yoksa normal mi bir sonraki kontrolde sorucam benm gibi olan varmı merak ediyorum 😵💫🤣