selam hatunlar şimdi nerden başlasam bilemiyorum genç kızlığımdan belli kistlerle enfeksıyonlarla boğuşur dururdum evlendım 2yıl çocuk için tedavi gördüm 3aşılama yapıldı 3.aşılamam tuttu fakat 8 haftalık kalbi durdu kürtaj oldum çok zor ve yıpratıcı dönemlerdi 8 ay sonra kendılıgımden gebe kaldım oğlum oldu 9 ay boyunca kanamalar yasadım yattım sürekli artık tamam oğlumu Rabbim bağışlasın yeter bana dedim hiç çocuk olayına kalkışmadım bır daha 7 yaşında bu arada oğlum çevre baskısı tek cocuk olmazlar sana birşey olursa o çocuğa nolacaklar eşimde ara ara bir çocuğumuz daha olsun dedi ama hiç üstelemedi şimdi acaba zamanı mı derken bu ayın 3 ünde hem adet oldum hem ıkı yumurtalıgımdada yıne kıst oldugunu öğrendim fakat 1 haftadır geçmeyen bel- karın ağrım var midem bulanıyor cok hafıf ama gaz var mıdemde bagırsaklarımda böyle karnımın içinde yara var sanki pantolon düğmesi kapatamıyorum o kadar adetimde normalde 7 gün sürer 3 gün sürünce üstüne gördün belkide baskılarıyla test verdım 2.81 çıktı ağrılar hiç geçmedi bugun acile gittim usg olmadıgı için bır kan alındı beta bakıldı 0.0 çıktı şimdide bu ağrı nedendir kistinde böyle karnının içi yara gibi ağıran varmıdır halbuki bu ay hamile kalacakmışım gibi bir his vardı değerin sıfırlanması umudumu çok kırdı midemde bulanıyor canım kızlar 26sında randevum var bu ağrıyla napacağımı bılmıyorum bat da 3 temmuz gıbı olacak bu arada