T1-a2- ben hcg 18 binkwn şehir hastanesi acile gittim kese boş sağlıksız gebelik denebilir sonlandırmamız gerekebilir dediler 2 gün sonra başka devler hastanesine gittim bebeğin parçaları gözüküyor ama daha çok küçük dediler, 9 gün sonra tekrar gittim kalp atışını ekranda gördük ama duyulmaz daha küçük dedi o gün direkt o hastaneden çıkıp özele gittim bebeğimi de gördüm kalp atışını da gümbür gümbür duydum, 7+1 yada 7+2 ydi ama ben 9. Hafataya kadar beklemeyi düşünüyordum zaten 3+4 de öğrenmiştiö gebeliğimi de, o yüzden umudunu kaybetme🫶🏻🧚♀️