Kardelenak ay vallla yavrum; boool su içtim olmadı zaten hep lıkır lıkır içerdim, probiyotik beslenirdim yine olmadı, her şeyi ütüledim olmadı, ne yaparsam yapayım o enfeksiyon her zaman oluyor nedenndir bilmiyorum. Ph falanda yerinde bozulan bişeyde yok.. Belirtisi olsa sirkeli su yapardım belirtisini yaşamazdım. Ama son ikidir belirtide yok ama yüksek çıktı oran biraz.
Takipte kalmak gerek sadece onu anladım ben.