Bus51 2 li yaptırın , sıkıntı çıkmazsa detaylı usg de falan da sıkıntı çıkmazsa içiniz rahat olabilir . Risk varsa ferah yaptırırsınız 😍 bizi profesörümüz bu şekilde bilgilendirdi, 2 li testte sıkıntı çıkmadığı için fetali ister yaptır ister yaptırma sana kalmış dedi keyfine kalmış dedi