mother2 Merhaba geçen ayın 22sinde adet oldum ve doğum kontrol hapı bı bıraktım size sorum şu ilk ay adet olmusmuydunuz yoksa gecikme yaşadınız mı yok gebelik oluştu mu
Herseydenbiktim mother2 Ben evlendiğimizde ilk iki ay kullandım, gecikmem oldu adette oldum ama ağustostan sonra kullanmadım Aralıkta hamile kalmıştım🙏🏻
gg12 mother2 merhaba bendede polikistik over var ben adet düzensizliğim için gitmiştim doktora 4-5 aydır adet görmüyordum adet söktürsün diye duphaston doğum kontrol hapı verdi kullandım birkaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim
Cagla--11 Merhaba, ben de dkh bıraktığımda ilk ay böyle bir düzensizlik yaşamıştım. 1-1.5 ay kadar regl olmayınca hamile miyim acaba diye suphelenerek doktora gitmistim. Hapın etkisi bir sure daha devam ettiğinden kaynaklı oluş olabilir denilmişti bana.
mother2 Herseydenbiktim 10gun bekle dedi bekleyelim bakalım bu arada kasik ağrısı mide bulantısı göğüs ağrısı oldu mu peki
Herseydenbiktim mother2 Ben ella kullanmıştım o mide bulantısı falan yapmıştı ama onun dışında bi agrim olmadı
elifcnz mother2 belirtim yoktu test yaptıgımda. Sonradan adet olacak gibi kasık agrısı halsizlik oldu. Zamanla oldu belirtilerim su an 7 haftalık. 6 haftdan sonra daha cok başladı belirtiler.
07-humeyra mother2 ben 4 sene. Kullandim korunmak amacli biraktigimda sadece ilk ay 6 7 gun lekee gibi oldum hemen sokuldum sonraki 2 ay duzenli oldum 4. Ay hamile kaldim