Glcnhsyn ilk 25 haftadan sonra doğum yavaştan yaklasinca korkuyla karışık bir heyecan sarmadi değil normal doğuma cesaretim vardı snra meraktan video izleyince o kadınların halini görünce btti bnde ddm tamam sezeryan kesin dünde kuzenim doğum yaptı normal sabah sancısı olmuş öğlen 12 de az kesikle doğum yaptı bana yine bi Cesaret geldi smdi kesin normal doğum diyorum herkes yapıyor niye bende yapamıyim diyorum sonuçta geçicek ve biticek kalıcı değil ve hemen ayağa kalkabilicem sutum hemen gelicek diyerekten suan kesin emin adımlarla böyle bir karardayım az bir zamanımız kaldı hc bsey izlemycem normal dogumla ilgilide korkunç şeyler duymak istemyrm böyle direk dogurmak istiyorum 😂