Kızlar gecen hafta suyun az dedi 9 cm di simdi 6 cm e düşmüş dedi haftaya doğum başlatılır dedi bebegin kilosu 2600 alttan baktı 2 cm de açıklık var 2. Dogumum olacak zaten uyaricam doğum için dedi. 36 yi bile görmeyeblir dedi kilosu iyi bebegin ama suyum çok azmis pazartesi kontrole çağırdı bunu yaşayan var mi köveze girer mi bebeğim