Nurrrr00 Geçmiş olsun canım.Stres yapma bebek iyise önemlisi o.Bende 6 haftadan şu an 15 haftamdayım her ay kanama ile hastaneye yatışım yapılıyor.Şu anda hastanedeyim,önemli olan bebek iyi.Progestan ilaç veriyolar,sadece uzanican tualet dışında kalkma asla geçer inşAllah