Miracle_1 merhaba bizim de ileri hareketlilik %25 di 2 sene tedavi oldu eşim fakat sigarayı bırakamadı ilaçlar etki etmedi.En son tüp bebeğe başvurduk çok şükür 3 ay tedavimiz sürdü ve poziti gördük çok şükür 12+6 olduk.Rabbim sana da isteyen herkese de nasip etsin.Gittiğimiz bir doktor sorun erkekte olunca süreç uzuyor demişti gerçekten öyle süreç 2 sene uzadı hiçbir şeye de yaramadı.Denemediğimiz kür,sağlıklı beslenme,kuruyemiş kalmadı.Tavsiyem maddi imkanınız varsa tüp bebeğe başvurun