Ruruu bence bu doktora göre değişir,benim denk geldiğim perinatoloji doktoru çok tatlı çok ilgiliydi belki 15dk muayene etti ama her şeyine baktı memnun kaldım,yine aynı devlet hastanesinde farklı doktora denk gelen memnun kalmayanlarda var hiç yorum yapmayan bebeği göstermeyenler