elifcnz ben de 53üm dün kese için gittim göremedik beta 1900e kadar gelmiş akşam tek seferlik kanama oldu bugün de leke var dün progestan aldım o baş dönmesi halsizlik yaptı bugünü yatarak geçirdim 3+5de öğrendim ben öğrendiğimden beri dışarı gezmeye falan çıkmadım normalde haftada 1 2 mutlaka arkadaşlarımla çıkardım 2 otobüs gidiyorum uzak yerde oturduğım için rahat 2 saat yol oluyor haliyle şimdi ne olur ne olmaz diye çıkmıyorum çok canım sıkıldı :D