Merhaba ben pozitif testimden sonra ilk randevuma hafif kanamayla gittim (6+2) ultrasonda bir yuvarlak kese birde balik şeklinde kese göründü, doktorum büyük bir ihtimal ikiz olabilir dedi ama hematom da olabilir dedi.. ertesi gün daha fazla kanama oldu busefer hastaneye gittim ve yine aynisi bir kese tamamen yuvarlak ve icinde kücük birsey göründü digeri ayni büyüklük ama tam yuvarlak degil ama ici bos. Böyle bi durum yasayan oldumu birdahaki randevum sali günü.. insallah daha fazlasi görülür..