zipzipbebek İnşallah vardır kardeşimin testi prediktor dedi sanırım gece yapmış ben de gördüm silik çizgiyi ama o kadar karamsar ki kesin bozuktur diyip duruyor
Yazmelegi_ zipzipbebek teste göre var ama yanılma payı da var bence kan versin daha iyi sonuç alır ❤️inşallah vardır
elifcnz Benimde böyleydi. Teste güvenmeyip bi kaç kere daha yaptım. Yine aynı cıkmıstı. Kan testiyle dogruladım. İnşallah vardır sizinde 🤗
Elailelale zipzipbebek Ben yapmadım canım bugün sabah ilk idrarla yaptım negatif çıktı sonradan baktığımda çok çok silik çizgi vardı. Anlamadım bende