Esen50 Hafta keseyi gördük. Allahım isteyen herkese nasip etsin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın.🥰 Çok güzel bir duygu🥰
Busranur_mnts Esen50 sağlıkla büyüsün canım beta takibi yaptın mı benim dün 5+2de beta 1990dı kese göremedi haftaya gel dedi 6+2de gidicem dün akşam da tek seferlik kanama oldu şimdi leke var hafiften
dalginkiz Esen50 çok sevindim canım sağlıkla büyüsün kese mi gördün sadece içinde bir şey görebildiniz mi bende 5 haftalığım kese gördüm ama içinde bir şey göremedik henüz haftaya gel dedi
S1nemckr dalginkiz Bendede aynısını oldu hatta 6. Haftamdada gittim haftaya gel dedi perşembe gidicem inşallah görebilirim 🥹