Beyzaknr Arkadaşlar adetime 5 gün kaldı affedersiniz tuvalete gittim külotuma koyu kahve kan gelmiş elim ayağım titriyor yerleşme olabilir mi
Ipek0z Beyzaknr direkt acile kan versene canım o zaman, regline 5 gün varsa testte çıkmayabilir bende çıkmadı ama hamileyim kanda çıktı
Beyzaknr Mariam2 eşime test al gel dedim gitmiyor her ay her ay sıkıldım diyo eczaneleri zengin ettik diyo biraz bekle eğer varsa belli olur gider test veririz diyo bilmiyorum
anneyim01 Beyzaknr tredyoldan al cnm Bana da eşim aynısını demişti bigün Tredyoldan aldım artık Hayalin gercek olsun inşAllah
Beyzaknr Mariam2 evet bıktı ve şuan yattı uyudu umrunda değil resmen okadar heveslendirip böyle negatif gördüğümüz oldu ki artık kanda pozitif çıkmayana kadar hiç takmıyor
Mariam2 Beyzaknr haklı benim eşim bişe demiyior git alırsan al diryior ama ben almam diyor zaten olmaz diyor istemiyorumm da diyor 🤣
Moz Beyzaknr benim eşim de testi yasakladı bat 25 ve testleri bitirdim adet geçmesini bekle dedi haklı adamlar
Beyzaknr Mariam2 biz üzülmeyelim diye öyle yapıyorlar galiba bende test yapmıcam yarına kadar bekleyip yarın kan vercem
Mariam2 ermelek1 varsa çıkar evet ondan istmyiorum diyor kurunmiyioruz nasıl oluyor bu işi ama geliba ben hamile olamam ya bu hormonlar yüzünden