7+2 den güncelliyorum. Geçen haftalarda hiç bulantım yok sürekli uyuyorum demiştim. Uyku aynı, bulantı ve iştahsızlık başladı. Ama gün boyu kusmak değil, genelde sabah oluyor. Gün içinde de kendimi salmıyorum, en kötü kusar rahatlarım modundayım. Sizde durumlar nasıl hanımlar?