yavrumuzubekliyoruz canım aynı dert bende de var 34 haftam doldu bugün ve dünden beri kasık ve rahimde agrım çok hala da devam ediyor ve ara ara kalçadan aşağı da oluyor ağrım kafaı zaten doğum pozisyonunda bnm de bir buxk hafta kadar önde kafa 2 hafta önde ne yapcam bılmıyorum.bnde bir sene önce düşük yaptım BN de ilk hamılelıgım postunu görünce yazmak istedim yoksa BN acıcaktım post bir tane