Her gece buraya bakar doğum hikayeleri okurdum şimdi sıra bizde 😍 Öncelikle 2.doğumum ilk doğumum da normal olmuştu 38+3’te oğlumu kucağıma aldım şimdi ise 39+0’da kızımı kucağıma aldım. Normal nst kontrolüne gittim ve doktorum bebeğin suyunun azaldığını, birazda bende enfeksiyon başladığını söyledi. Eğer istersen imza atıp git fakat her gün kontrole gel, dilersen de bugün suni ile başlatalım dedi doğumu. İlk doğumumda oğlum enfeksiyon kaptığı için korktum ve suniyi kabul ettim :( öğlen saat 12 gibi suni takıldı özel bölgeye fiti bırakılarak. Fakat sancı öyle hemen başlamadı yaklaşık 4-5 saat sonra hafiften hissetmeye başladım karnımda. Bu şekilde 2-3 saat dayandım fakat sonrasında şiddeti arttı ve son 1 saatinde sürekli ıkınma isteği geldi dayanamıyorum artık ıkınıcam dedim ve her şey hazırlandı sedyeye geçtim doğru ıkınma ile kızım kucağımdaydı 🥹❤️ 3,800 kilo doğduğu için dikişlerim var hafiften sızı yapıyorlar dayanılmayacak kadar değil. Şimdilik çok şükür ikimizde iyiyiz akşam taburcu olacağız. Rabbim tüm hamilelere su gibi sağlıklı, kolay doğum nasip etsin. Doğumum kolaydı diyemem fakat her şey gibi geçiyor, geçti Elhamdülillah 🤲🏻🫶🏼