esmaugurrr ayaktayken vs iki gündür çok yalancı kasılma geliyor. Cuma günü uyarı yaptılar bana artık gelsin diye 2 cmydi açıklık. O gün düzenli şancı oldu ama uyarının etkisiydi o. Dün düzensiz oldu pazartesi tekrar gidicem ama şancı vurduğu zaman yere yığıyor beni siz nasılsınız?