nazli-21 Kızlar önerebileceğiniz göğüs pompası var mı ? Elektrikli aldım ama vakit bulamıyorum çok, eller serbest olanlar nasıl sizce ? Birde galiba onların ölçüleri varmış bileniniz varsa çok iyi olur benim için
ctctct nazli-21 doğumdan önce mi aldınıx sonra mı? doğuma az kaldı önden almalı mıyım diye düşünüyorum ben de. her halükarda kullanmak gereken bir sey mi alınmalı mı
nazli-21 ctctct ben doğumdan önce manuel aldım ama doğumdan sonra kullanamadık belkide beceremedim bilmiyorum. Elektrikli aldım doğumdan sonra ama priz başında olmak için vakit yaratmak gerekiyor. Bebeği mi besleyelim uyuyalım mı yemek mi yiyelim yoksa süt mü sağalım hepsi birbirine karışıyor
Eres26 nazli-21 @ctctct Ben henüz doğum yapmadım ancak eller serbest Lansinoh aldım Çünkü anneler benzer şeyler söylüyor başında beklerken zaman kaybediyorum bebekle ilgilenmek gerekiyor ya da başka birsey yapamıyorum vs dedikleri için en başından eller serbest çiftli aldım 4 bine