Kızlar selam Bugün doktora gittim normalde geç döllenmeden dolayı 26+6 yım ama son regl tarihine göre sistemde 28+2 görünüyorum. Doktor çalışabilir raporu için tarihi buna göre verdi Sizlerden tarihi doktoruyla konuşup geri aldıran oldu mu? Buna göre olursa sanki erken çıkacağım doğum iznine Memur olduğum için de izinler çok az biliyorsunuz Siz nasıl bir yol izlediniz?