minikkkk_patatessss Merhaba, gecmis olsun💐 O bas agrisi yasamayanin anlayamayacagi bir sey maalesef o nedenle 2.sezaryenimi genel oldum… Bol kahve ve su deseler de bana iyi gelmemisti. Tek iyi gelen sey dumduz yastiksiz sirtustu yatmakti kafami saga sola cevirmeden tavana baktigim zaman agri geciyordu. 1 hafta sonunda birden kesildi ve gecti. Bir de bana kafein iceren parol vermislerdi o biraz iyi gelmisti ama doktorunuza sormadan kullanmayin💐