asil15 momofprincess1221 hareket etmesi tabiyki normal canım kendine yer açıyor eğer içiniz rahat değilse tabiyki gidin
momofprincess1221 asil15 okadar sira bekletioylar ki orda saatlerce rezil olcam diye bu saate kadar gitmedim.
Esra1004 momofprincess1221 çok hareket etmesi güzel bir şey hareketsiz olduğunda günde 10 dan az hareket ettiğinde sıkıntılı
asil15 momofprincess1221 hiç bir şey olmaz korkmayın herhangi bir su yada kanama yoksa korkma hareket etmesi iyidir bende çok stres olurdum çok iyi anlıyorum hareket etsede gidiyordum etmesede doktor artık. Bikmisti