Merhaba hanımlar inşallah hepiniz iyisinizdir. Sabah detaylı ultrasonum vardı. Çok şükür herşey yolunda görünüyor. Doktor sadece kalın bağırsakta biraz büyüme ve parlaklık var down sendromuyla ilişkili olabilirde olmayabilir de genelde bu haftalarda olabiliyor ileriki haftalarda düzelebilir dedi. Ense kalınlığı burun kemiği ölçüsü hepsi normal çok şükür. OOrdan kendi doktorumada gösterdim sonuçları yüzde 99 sağlıklı yazılmış için rahat etsin ıstıyosan fetal dna yada amniyosentez yaptırabilirsin dedi perinatoloji doktoru da aynısını söyledi ama çok düşük bir ihtimal size kalmış dedi. Açıkçası benim içim rahat yaptırma taraftarı değiliz eşimle. Size sorum şu aynı şeyleri yaşayıp sonradan düzelen oldumu cevaplarsanıs çok sevinirim 🥲