Ozy 37+3 oldukk🥰 10 kilo almışız toplam bugün kontrolümüz vardı bebiş bir haftada hiç kilo almamış 😒 doktorum her gün yumurta köfte ve bol c vitamini söyledi bir hafta boyunca 😒😒 bebeğin bası iyice asagıya inmiş artık Doğum cok yakın diyor ama nstde sancım yoktu 😒 bir anda gelir belki de 1-2 güne gelebilir dedi ben şokkk👀😳😳 eğer sancım olmazsa haftaya Pazartesi de çatı muayenemiz var bakalım🙊