İlk doğumda ne yaptım valla hic hatırlamıyorum ama odadan odaya geçmeme olayı da çok abartı geldi 😃 zaten hastaneden çıktıktan 1 hafta sonra falan doktor kontrolü oluyo illaki çıkmak gerekiyo o ayrı, bide Felak Nas Ayet-el Kürsi falan lohusayken ezberden okunur dimi?