Busranur_mnts Elailelale kalp atışı için 7 8 haftada gidicem de en azındja keseyi görsem sorun olmadığını söylese doktor içim rahat eder bakalım artık şuanlık iyiyim bir sıkıntım olmazda belki beklerim cumayı ya da salı giderin
Elailelale Busranur_mnts ay valla pozitif gördükten sonra da stres bitmiyor canım biliyorum ama sen sakin ol eminim bebiş yerinde ve sağlıklı 🥰🥰
Ayal80 Cicekliannee bence yükselme eğiliminde gebelik var gibi duruyor pazartesi tekrarla canım hadi hayırlısı olsun
Elailelale Cicekliannee Evet canım 2 günde 1 kan ver 2 katı artması gerekiyor ama gebelik var 5 yukarısı pozitif 🥰🥰
Cicekliannee Elailelale ya çok şükür o zaman. Çok teşekkür ederim. Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Elailelale Cicekliannee Amin çok sevindim canım inşallah vaktinde sağlıkla kavuşursun bebeişine. Bana da dua et olur mu 🌸💐💕
Cicekliannee Slmcnmyeniben çok teşekkür ederim allah razı olsun hepimizin gönlüne göre versin inşallah rabbimm
Cicekliannee Elailelale ah canım çok teşekkür ederim allah razı olsun inşallah sağlıkla ilerler. Allah senin ve buradaki tüm kız kardeşlerimin de gönlüne göre versin inşallahhh
Cicekliannee Mamiko_2020 evet evet demek ki hatta kaset test bile silik de olsa gösterdi. Çok teşekkür ederimmmm. Awox a boşuna saydırmışım😂
Cicekliannee Busranur_mnts ya canım çok teşekkür ederim allah razı olsun kan verdim kafam rahatladı valla
Busranur_mnts Cicekliannee ben ilk kanı 10 gün önce verdim canım hala kafam rahat değil :D yolun çok başındayız sağlıkla ilerlesin <3<3<3