Laavinia kızlar sabah çamaşırımda açık kahverengi akıntı gördüm . Sonradan aklıma geldi gece bi hapşırma tuttu beni 4 5 kez peş peşe kasığım ağrımıştı hafiften normal mi acaba
myangelson Laavinia normal değil doktora gidip muayene olmanız gerekiyor. Gebelikte hiçbir zaman kahverengi-kirmizi-pembe akıntı normal sayılmaz.
Laavinia myangelson doktoruma mesaj attım da cevabını bekliyorum bana kalırsa ben de gitme taraftarıyım
Laavinia myangelson amin çok teşekkür ederim ilginize ❤️ hepimiz evlatlarımızı sağlıkla alalım kucağımıza