Arkadaşlar dün randevum vardı çam sakurada 37+3 doktor nst istedi aslında giderken sancım yoktu ama nst bağlanınca ufak tefek sancım çıktı sonra gerçekten sancılarım arttı kendimde his ettim yanlız bungel gitli sancılarım iki üç gündür var sancı geliyor ve geri gidiyor, doktor bey nst sonucunu görünce kendimi nasıl his ettiğimi sordu sancım var ama düzenli değil dedim ama sancın çok yüksek çıkmış seni acile yollamam lazım dedi güzelde ilgilendi benimle çok müteşekkirim kendisine Ozan beydi, bu benim 3. gebeliğim ve azda olsa tecrübem var doktor beyle konuştum ve ifade ettim kendimi doktor bey dedim aslında bu sancılar 3 gündür var bende dedim ama dinlenince ve duş alınca geçiyor ben şuan iyim eve geçmek istiyorum dedim çoğalırsa gelirim tekrar olmazmı dedim, doktorda bak bebek yola çıkmış artık dedi herhangi sancı ağrı kanama şu gelişi olursa hemen acile geliyorsun dedi ( doğumu orda düşünmüyorum zaten) bende tamam dedim yolda çok sancım tuttu eve geldim dinlendim uyudum ve ağrılarım geçti demek istediğim şu ki her sancı doğum sancısı olmayabilir her sancıda acele etmeyin muhakkak takip edin sancınızı beş dakikada bir gelmesi lazım ve en az bi saat düzenli bu şekilde olması lazım