Deryadenizka bence kimsenin doğum hikayesini dinleme 😅😅 herkesin farklı ben anlatsam normal dogumumu kacarsin kı ikinciye hamileyim ve az kaldı ben bile istemiyorum normal doğum ama almıyorlar sezeryana o yüzden bekleyin az kalmış inşallah sağlıkla hayırla kucaginiza alırsınız bebislerinizi inşallah kendi sanciniz gelir bi avazda kurtulursunuz ikinizde sadece tavsiyem şudur korkmayın sonu çok güzel çünkü 💞 nefes alıp vermek çok önemli sanciyla birlikte daha önce bana dememislerdi deselerdi en azından ogrenirdim çok zorlandım o yüzden ikinamadim nefes alıp verirken sancida bastırdı tabi suni😑😢 sancı geldin mi kocaman bir nefes alın sanciyla birlikte içine doğru nefesi ver ikin dışarı verme nefesini bir iki derken bebisin kucağında insallah💞💞