Ynckpgn Kızlar midem çok bulnıyor ve sürekli uykum geliyor evimin işini yapamıyorum sürekli uzanıyorum bu kötü mü acaba gidip bişeyler yapmak istiyorum ama yapamıyorum 7+3 hareketsiz kalıncada kötü hissediyorum
Parinas Ynckpgn daha haftanız çok küçük neden kötü olsun. İlk trimester çoğunluğun böyle geçiyordur zaten. İkinci trimester da enerji gelir toparlanırsınız
yeni1annnne Ynckpgn kötü değil normal iken 4 ay çok zor yaşamayan bilmez evimi afedersiniz b.k götürdü hem midem bulandı hem bir şey yapamadım bir kere zorladım çamaşır suyu ile banyo tuvalet temizledim kendime gelemedim daha kötü oldum hala daha tiksiniyorum 3 ay sabredin sonra geçiyor