Busradoga benimde ilk dikişim öyleydi. Pembe ve şişti. Sanki o gün doğum yapmışım gibi duruyordu dikişim. Doktor vücudunla alakalı demişti. Krem kullanmadın mı demişti ama ilk doktor krem vermemişti bana. Şimdi bu doğumumda alınan dikiş attı ve krem verdi. Henüz 16 gün oldu pembelik yok. Ama ilk doğumda doğumdan çıkar çıkmaz pembeydi o pembelik hiç geçmemişti 3 yıl boyunca.