esmaugurrr Bugün 39 olduk yarın doğum günüm gece sancım oldu biraz ama nişan ya da su gelmedi sizde durumlar nasıl
Esra1004 esmaugurrr 38+3 1 aydır sancılarım var gece biraz daha sıklaştı doktoruma gittim nst 100 ü gördüm 2 kere 2 kerede 80 i ama ben çok aşırı ağrı hissetmediğm için sık değil daha biraz daha sıklaşması lazım biraz daha kuvvetlenmesi lazım dedi
Meryeminannesi20 Esra1004 nst de 100 gördüyseniz aslında sancınız var demek dün çünkü benim 70-80 gördü ve ciddi anlamda sancımda tuttu 100 bayağı yüksek aslında
esmaugurrr Esra1004 yaa ben hastaneye gitmedim uyumaya çalıştım sancılarım sıklaşınca gitmeyi düşünüyorum
Esra1004 Meryeminannesi20 benim vücuduma göre doğumu başlatmak için düşük geliyor daha kuvvetli sancılar olması lazımmış
esmaugurrr Meryeminannesi20 bendede bazen 100 çıkıyor ama ben hiçbişey hissetmiyorum dediği gibi kişiden kişiye değişiyor sanırım
Meryeminannesi20 esmaugurrr aynen dinlenince geçti doktora iyiki dedim eve geçeyim artarsa gelirim diye yoksa beni acile yollayacaktı bebekte bende boşuna strese girmekten kurtulduk