birminikannesi Kizlar 27 haftalık hamileyim ve midem haddinden fazla yanıyor süt iciyorum kesmiyor. Ne yapmam lazim yardimci olur musunuz 🙇♀️
Caglablir birminikannesi canım bende 38 haftalık gebeyim ve geceleri uyuyamıyorum artık mide yanmasından ve çok kötü midemi bulandırıyordu doktoruma söylediğimde bana famodin diye bi ilaç önerdi her akşam yatmadan önce 10 da alıyorum 24 saatte bir içiliyor ne renniler ne gavisconlar sütler içtim hepsi 15 20 dk iyi geliyor sonra yine başlıyordu ilaç tamamen kesti beni artık uyuyabiliyorum hamilelerde kullanabilirmiş ilacı doktoruna bir sor öyle kullan istersen ben çok memnunum onsuz uyuyamıyorum🙂
Elfibrhm2609 birminikannesi anca doğurunca geçer canım süt de içsen şurup da içsen sadece 10 15 dakika etkisi oluyor geçmiyor yani malesef ben 35+5 bizde resmen köz gibi kömür atılmış gibi yanıyor yapacak birşey yok yani🤷♀️
Aysenurtsr Ya ben 10+2 yim ama mide sismesi var bende, sanki su ictikce midem Sisiyor ve yanma yapiyor bana 😫 Gecer mi acaba
elvann 2 aydır çekiyorum 30.haftadayım doktor mide koruyucu verdi lansor çok şükür hiçbir sıkıntım kalmadı
ozgesoy28 birminikannesi bana doktorum rennie duo diye surp verdi aman allahım saniyede kesiyor sende danış doktoruna uygun görürse verir sende rahat edersin inşallah canım