Musilk-1 Her insanın hayatı kıymetlidir, bunu haber degeri olmadigini dusundugunuz ölen kisilerin ailesine de bu sekilde soyleyebilir misiniz? 1 senedir Gazze’de soykirim yuzunden yitip gidenler için üzülüp aglıyorum, simdi de gencecik bir kiz icin uzuldum. 3.sayfa haberlerinde ismini sadece gordugumuz ama hic tanimadigimiz,aninda unuttugumuz öldürülen kadınlar icinde uzuluyorum, ya da kaza gecirip ölenler icin de.. Mesela gencecik oldurulen Ahmet icinde… İnsan olmanin getirdigi budur, ölümleri kıyaslamak ya da değer biçmek değil.