ppmerlina Çok doğru, ben açık giyinmeyi sevmiyorum asla istediğim uzunlukta, dekoltesiz bir şey bulamıyorum. Zayıflamak herkesin kendi tercihi ama ben 70 kilodan 48e kadar düşmüştüm en son artik pazarda bayilinca ailem bir ton laf etti de toparladım sonra umursamadım. Kimse için kendimizi değiştirmek, beğendirmek zorunda değiliz. Piyasa o kadar iki yüzlü ki, sosyal medya kullanmıyorum tek tiktok kullanıyorum o da canım sıkıldığı için o kadar fazla kalıplaşmış düşünce var ki, ister istemez aslında insan kendini ona çekiyor. Kendimizi sevmeliyiz, aynadaki goruntumuzle barışık olmalıyız. Cok cok hakli bir yorum🥹💖