Bat yarın. Belirtilerim var yazmıştım zaten ama şimdi yumurtlama akıntısı gibi bir akıntı geldi normal mi endişelenmeli miyim? Yerleşme döneminde olabilir mi veya yerleştiyse olabilir mi ? (henüz yerleşme kanamam olmadı ama bazı kadınlarda olmayabiliyormuş sessizce yerleşiyormuş mucize)