Hamilelikte insanın sevdiği şeyler bile kötü gelebiliyor ben salatalık yiyemiyorum en başından beri tiksindim mesela 34. Haftadayım salatalık sürmüyorum ağzıma kokuyor gibi geliyor 5-6 ay et yiyemedim ki ben etobur bir insanım öyle böyle tiksinmedim daha yeni yeni yiyebiliyorum çok normal o yüzden kokması sana