Merhaba hanımlar bir hafta sonra nasipse doğumum olucak boğaz ağrım vs yok ama burnum akıyor geceleri tıkanıyor doğumdan sonra bebeğe geçer diye de korkuyorum… tam anlamıyla kendime gribim diyemem alerjik gibi duruyo ama alerji de değil. Havalardan herhalde anlamadım. böyle bir sey yaşayan varmı ne önerirsiniz çabuk atlatmam için ilaç kullanamıyorum sadece ıhlamur 😞