Petunyaela Reglime 9 gün var. Testi yaptığım ilk saniyede böyle bir çizgi belirdi. Ama doğru gibide gelmedi emin olamadım 🤔 bu erken gebelik testini yapıp doğru sonuç alanlar var mı?
Busranur_mnts Petunyaela çok erken eğer adet bitimi hemen yumurtlama olmadıysa test doğru olamaz olsa bile silik çıkması lazımdı adete 4 5 gün kala daha iyi bi markayla deneyin
Ipek0z Petunyaela canım regline 9 gün varsa niye yaptın ki? Erken gebelik testi en doğru sonucu bata 1-2 gün kala veriyor hatta bat ne zamansa o gün yapmalısın acele etme
Petunyaela babymom2026 en az 1 hafta daha beklemem lazım sağlıklı sonuç için bencede. Bu test elimde vardı ama testede asla güvenmiyorum 🤔
Petunyaela umtbebe test güvenilir gelmiyor bana acaba dedirtti bi emin olamadım reglimede 9 gün olunca😬
Petunyaela Busranur_mnts awox alacağım 1 hafta sonra onunla deneyeceğim sanırım çoğu kişinin memnun kaldığı marka bu ?
melly1 ben bu sabah yaptım ve böyle çıktı [https://mutluresim.com/images/2025/06/21/X1TgqB.jpeg](https://)
Sny_hkn10 Petunyaela hayır awox yalancı pozitif veriyor başka marka deneyin isterseniz konuşmalarda da çok var. Doğru pozitif veridigi de var illa ama yine de başka marka dsha iyi olabilir
8143 Petunyaela canım nisan ayında ben yaptım şuan hamileyim aynı bu şekilde çıktı kan testi verin hayırlı olsun ben doğru sonuç aldım çok şükür🥰