Pnrdrsn FTM2022 evet gözüküyor baya. Regl gecikmen varsa kan ver aklında kalmasın kesinlestir . Hayırlı olsun diyebiliriz 😉
Dln25-25 Pnrdrsn merhaba bir sorum olucan adet günüm 19 her zaman ama diger 22 de oldum sadece ve dünden beri kahve rengi lekelnme var şuanlok durmuş ve kanama başlamıyor ilk defa böyle birşey yaşıyorum gebelik varmıdır acaba
FTM2022 Bu şekilde çıkınca bende emin olamadım. Ama çok yeni de olabilir adet döngülerim uzun. Daha gecikmede yaşamadan yaptığım bir testti
Pnrdrsn Dln25-25 adet zamanina denk geliyor bu haftalar demek ki. Yerleşme kanaması olabilir. Ama yine de kan vermeden kesinlik kazanmaz ki doktor da isteyecektir zaten
Pnrdrsn Dln25-25 öyleyse kanaman devam etse de etmese de doktora randevunu al. Gebelik varsa teşhisi koyacaktır
Hcrmgn Test markası art+med mi acaba eğer öyleyse umutlanmanızı çok tavsiye etmem . İnşallah rabbim gönlünüze göre versin
beyhudeanne FTM2022 Merha, test Nimo’ysa yanlış çıkabilir. Benim birkaç gün önce silik çıktı 10 gün gecikmeye. Kan verdim, gebe değilim. Kum döküyormuşum. Vücuttaki bazı değerler de bu çizgiye sebep olabilir. Kan verin mutlaka.
FTM2022 Testin markası Artimed. 1 tane 2 buçuk yaş oğlum var erken olduğunu düşünüyordum ikinci için hayırlısı tabi 🌸