Alpbusee normal muayeneye gittigimde tahlil istemisti doktorum sonic almaya gittigimde protein cikmisti <0 olmasi lazimken bende +1 yaziyordu ve her gittigimde tansiyonumu olcuyorlardi orda yuksek cikiyordu büyük ihtimalle heycan fakan cunku evde olctugumda hic yuksek cikmazdi neyse en son gittigimde yine ayni seyler olunca bana yatis verdi 1 gun biyunca yattim 24 saatlik idrarimi biriktirdim hemsireler de surekli gelip tansiyon takibi yaptilar allahima sukur tansiyon cok iyi ama 24 saatlik idrar sonucu <160 olmasi gerekirien benim 394 cikti ne yapicam bilmiyorum sali gunu gidicem doktoruma cunku protein yani sira yuksek tansiyon odem oldugu zaman gebelik zehirlenmesi oluyormus ve direkt sezeryana aliyorlarmis ben suan 35+4 haftaligim allahima sukur son haftalarimda cikti hic cikmasaydi keske ama allahimin emri yapacak bisey yok sali gunu hastaneye gittigmde tekrar yazarim nasil ilerlenecegini