flowerbby ikiz kızlarım 10 aylıkken hamile kaldım. Şu an 23 haftalık. Üstelik ikizlerim tüp bebekken 😊 Korkuyor muyum evet hatta düşünüyorum kızlarım bazı geceler beraber uyanıyor ağlıyor üçüncümüz ağlayınca ne olacak diyorum ama bakamayacak olsak eminim rabbim vermezdi. İkizlere de herkes nasıl bakıyorsun diyordu bakılıyormuş 😊 en son doğana kadar çok düşünmemeye karar verdim. Siz de öyle yapın bence hem doğana kadar daha büyümüş olacak bebeğiniz de biraz daha işler kolaylaşacak. Hep güzel düşünelim 🥰🥰