Melike001 Kızlar sabah suyum geldi hastaneye geldik suni sancı verildi nolur dua edin kolaylıkla doğsun 🥰🥰🥰
Melike001 Denizz43 sancılar çok fena geliyor yaa canim biraz tatlı galiba daha çok bir ilerleme de yok
Denizgiller Ayy aynı gündeyiz bende pazartesisezeryan bekliyorum 2. Doğum ama adet sancısı gibi arada vuruyor su gelmesi dışında belirti var mıydı kolaylıkla al kucağına kuzunu inşallah
1kopek1bebek Melike001 pilates topuyla sıcak suyun altına gir dikkat et kayma ama. Tecrübeli annelerden bu tavsiyeyi çok aldım belki senin işine yarar ben daha doğurmadım 38+1 bekliyorum
Melike001 @Denizgiller @1kopek1bebek @Emosh123 @1melek2prens1anne @Sevillayy42 @Denizz43 kızlar ben 12 saat suni sancı sonucu ateşimin çıkması ve acikligimin olmaması üzerine sezeryana alındım iki doğumu da yaşadım gibi oldu çok zorlu bir dogumdu Allah herkese kolaylıklar versin bide bunun üstüne çocuğumu göremeden yoğun bakıma almışlar dualarınızı bekliyorum
Emosh123 Melike001 geçmiş olsun canım şimdi kendine iyi bakma zamanı sen ne kadar iyi olursan bebiş de o kadar iyi olur. En kısa sürede sağlığınıza kavusursunuz bebis de sende inşallah. Zor bir süreç ama eminim sonucu güzel olacak mutlu mesut sağlıkli bir sekilde taburcu olacaksınız 🤲🤲♥️
1melek2prens1anne Melike001 rabbim sana bağışlasın inşallah bebeğini en kısa sürede kucağına almayı nasip etsin sana da çok geçmiş olsun zor bi doğum olmuş inşallah en kısa sürede ikinizde toparlanırsınız
Denizgiller Melike001 dualarımız sizinle kendinize çok iyi bakın inşallah toparlanma süreci hızlıca olur