Fasulyeveannesiii bende ultrasyona göre 6 haftalığım adete göre 7+2 ikinci bebeğim açıkcası pekte sabırsız değilim bunda ilklerde insan hep telaş halinde oluyor şimdi çok sakinim birde bebeğim küçük çalılıyorum vakit nasıl geçiyor anlamıyorum üstüne birde grip oldum tam oldu hamile gibi değilim pek açıkcası ilk bebeğimde kendimi kaldıramazdım bulantıdan ölürdüm şimdi bakmam gereken çocuk olunca herhalde beni pek zorlamadı şimdilik