Nazlicann1993 Kızlar 11+4 olduk. Mide bulantılarım azalacağına arttı uykuya daha çok meyilli oldum halsizlik zirvede 😊 sizinki nasıl geçiyor ?
Durutoprak Nazlicann1993 12+2 olduk bizde. Mide bulantıları çok şükür bitti ama uyku hali daha da arttı bende de nereye uzansam ırada uyuyorum 🫠
Kukoss Nazlicann1993 ay bu benn birde migde siskinligi dun uyutmadi beni :( hic kusmazdim bugun kustum mesela
Yektek22 Durutoprak canım merhaba senin kanaman,kanama alanın ne durumda nasıl ilerliyorsun günlük yaşantında dışarı vs çıkıyor musun
Durutoprak Yektek22 Merhaba canım. Kanamam olduğu günden itibaren 3 hafta boyunca hep evdeydim istirahat ettim çıkmadım dışarı. Daha yeni işe başladım. Kanama bittikten sonra bir hafta daha evde tedbiren dinlendim. Dün gece tekrar kan geldi bir kere takipteyiz şimdi. Bu sefer muhtemelen kabızlık kaynaklı oldu
Durutoprak Yektek22 en son ki muayenemde küçük bir kanama alanı gözüküyor ama bitmiş muhtemelen lekelenmen yoksa sorun yok demişti doktor
kubos-123 Bende 11+2 oldum bugün ama iştahsızlik , mide bulantısı hâlâ devam ediyor . Mutfağa giremiyorum , su içmekte zorlanıyorum ve yorgunluk fazlasıyla var. Ne zaman sona erer bitsin artık diye diye bir hâl oluyorum 😢
Betl_23 12+5 olduk bulantılarım yeni başladı su içemiyorum.Mide bulantısı için ilaç kullaniyormusunuz işe yarıyor mu acaba
Durutoprak Yektek22 hayır sormadım o da söylemedi. Kanamam bitmişti zaten o muayenede. Ama kanama varken de iki tane kanama alanı vardı doktor bunlar kendiliğinden kaybolucak demişti. Sağlıklı bebek kolay kolay düşmez korkma demişti tüp bebek doktorum