Ayal80 En son adet tarihim 19 Mayıs günüm geçti test yaptım hep negatif bugün tekrar yaptım ama sanki çok Silik bir şey gördüm sizde bir bakar mısınız bir şey görünüyor mu
Mariam2 Ayal80 ilkte gördüm ama teste güvenme kan ver geçen bana bildiği pembe çizgi çıkardı kan verdim negatif
Ayal80 Mariam2 teşekkür ederim cevabın için pazartesiye kadar beklerim adet olmazsam pazartesi veririm artık Awox burdaki yorumlarsan güvenilir diye almıştım gerçi hep negatif çıkardı bugün böyle Silik gibi gördüm
Ayal80 Cicekliannee senin testini diğer yorumda görmüştüm çok şaşırdım ilk fotoğrafta çizgi var sonra yok olmuş güvenilir diye almıştım bende
Ayal80 Cicekliannee benim günüm geçti en son 19 mayısta olmuştum 28 veya 29 günde bir oluyorum 16 Haziran gibi olmam gerekiyordu hadi en geç 19 Haziran olsun diye düşündüm onu da geçtik o yüzden şüpheleniyorum
Mariam2 Ayal80 oyile diyolar kullanmadım ama herşeyi olabilir pembe çizgi görüp negatif gördükten sonra güvenim gerçekten sıfır hangi test yaptıysam boyile çıkmadı şaşırtıcı vala
Cicekliannee Ayal80 ya geçtiyse daha belirgin olması gerekmez miydi. Ama geç döllenme de oluyor diyorlar. Bnec bir test daha yapın
Ayal80 Cicekliannee geç döllenme olabilir mi acaba diye chat cpt ye attım silik çizgi görüyor musun diye evet silikde olsa var dedi pazartesi olmazsam direk kan verecegim artık
Mariam2 Ayal80 evet gerçekten Pembe pozitif burda atım pek belli değil ama herkes gördü oyile daha net eşim bile gördü o pek görmez çizgiler Bizim gibi negatif oyulasion 7 ci gün kan verdim dün negatif regle daha var pozitife döner mi bilmem
Mariam2 Cicekliannee bilmiyorum ama kaset test silik çıkar mesala ama gir negatif pembe çizgi görmedim hic onlarda bı onu alıp dene
Ayal80 Mariam2 aynen bir tane de kaset test alıp deneyeyim en iyisi ilk gebeligimde de kaset testte öğrenmiştim
Cicekliannee Ayal80 Ayal80 27 Mayıs sat ama pcos var ne zaman bat olacak bilmiyorum. 8i yumurtlamaydı