Kizlar ilk gebeligim sezaryendi sancı vs çekmedigim için bilmiyorum. Dün geceden beri sancım var belime atıyor bacaklarım filan sanki adet olacakmisim gibi devamlı ağrı var arada şiddetleniyor oğlum uyuyor şimdi diye onu bekliyorum Dr a gidecem. Oğlumda 35+6 da doğmuştu buda erken gelir diye çok korkuyorum